Pang..

Har ju glömt att skriva vad som hände för två dagar sedan. Jag och Erik skulle ta oss till gymmet för att gå på Box (det var i alla fall vad vi trodde ). På vägen till gymmet så hörde vi en JÄTTE SMÄLL..PANG lät det och killarna som vi just cyklade förbi hoppa flera meter upp i luften. Då hade Eriks däck fått punka, och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då. Som om inte det var nog så hade vi ju kollat fel på schemat så vi hamnade på Power istället.  Men som sagt allt belv bra till slut trots två lite komiska missöden.


// Carro //


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha my good jag skrattar så jag gråter. Fasen vad klockrent, måste komma ihåg att reta honom lite när jag ser honom. hahahah gu vad roligt de måste varit!
Pussssss

2006-12-07 @ 18:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0