The Guardian

Som jag skrev tidigare så var jag och såg på bio på kvällen igår. Filmen som vi valde att se var The Guardian, vilket visade sig vara ett utmärkt val. Filmen handlade om den legendariska räddningssimmaren Ben Randall (spelad av Kevin Costner ). Efter att han förlorat sin bästa kompis i en räddningsaktion tvingar hans chef honom att ta en paus och istället få en annan tjänst. Han hamnar då på kustbevaknings elit träningsförband för räddnings dykare. Han ska nu lära ut det han kan till de nya elverna, men hans hårda träningsmetoder väcker lite motstånd. Det finns en elev som sticker ut lite extra och det är Jake Fischer (spela av Ashton Kutcher). Sen händer det en massa roliga och tråkiga grejer genom hela filmen. Jag kan verkligen rekomendera denna film, så har ni inte varit och sett den så tycker jag ni ska ta och göra det. Skulle ni inte gilla filmen så kan ni ju alltid gotta er åt alla snyggingar som finns i filmen.


The  Guardian

Nä nu måste jag börja göra mig iordning för jobbet, men fler filmrecensioner kommer och nästa blir James Bond.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0