Vad vill jag ha??

Ja nu börjar alla fråga vad man önskar sig för något i julklapp, men ärligt talat så är det ganska svårt att komma på nåt. Det jag egentligen vill ha är en större och billigare lägenhet och en bil men det kan man ju precis inte önska sig. Så det ligger något i det som min kloka mamma sa till mig, att jag spara och så köper jag det som jag behöver eller vill ha. Vist så kan man ju alltid önska sig småsaker typ min favorit bodylotion från Body shop, hårsaker eller träningskläder (något som jag oftast önskar mig) och smink. Sen så skulle jag jätte gärna vilja ha en hund, men tyvärr så kommer jag nog aldrig få någon. Det är bara att hoppas på att det kommer en icke allergi framkallande hundras, för på häst sidan så finns ju rasen bashkir curly. 

142657-5
En riktigt söt hästras, bilden är hämtade från google.

Till er som tycker jag tjattar så mycket om skolan, så ska jag försöka lägga upp en bild på vad det är för nåt projektarbete som jag jobbar med. Nä nu ska jag som vanligt återgå till att plugga lite innan det är dags att sova.

// Carro //




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0