Ett brev på posten

Japp hade fått ett brev i brevlådan om att ett stort företag här i stan söker nya medarbetare. Det var till och med undertecknat av självaste personalansvarige. Blev riktigt motiverad av att söka jobbet, för jag vet att jag kan lära mig mycket på att jobba där. Men det är kanske inte riktigt sådan arbetsuppgiter som jag vill jobba med i framtiden. Fast jag ska i alla fall ta och ringa dom i morgon för ytterligare information.

Japp hade fått ett brev i brevlådan om att ett stort företag här i stan söker nya medarbetare. Det var till och med undertecknat av självaste personalansvarige. Blev riktigt motiverad av att söka jobbet, för jag vet att jag kan lära mig mycket på att jobba där. Men det är kanske inte riktigt sådan arbetsuppgiter som jag vill jobba med i framtiden. Fast jag ska i alla fall ta och ringa dom i morgon för ytterligare information.

Japp hade fått ett brev i brevlådan om att ett stort företag här i stan söker nya medarbetare. Det var till och med undertecknat av självaste personalansvarige. Blev riktigt motiverad av att söka jobbet, för jag vet att jag kan lära mig mycket på att jobba där. Men det är kanske inte riktigt sådan arbetsuppgiter som jag vill jobba med i framtiden. Fast jag ska i alla fall ta och ringa dom i morgon för ytterligare information.

Japp hade fått ett brev i brevlådan om att ett stort företag här i stan söker nya medarbetare. Det var till och med undertecknat av självaste personalansvarige. Blev riktigt motiverad av att söka jobbet, för jag vet att jag kan lära mig mycket på att jobba där. Men det är kanske inte riktigt sådan arbetsuppgiter som jag vill jobba med i framtiden. Fast jag ska i alla fall ta och ringa dom i morgon för ytterligare information.

Japp hade fått ett brev i brevlådan om att ett stort företag här i stan söker nya medarbetare. Det var till och med undertecknat av självaste personalansvarige. Blev riktigt motiverad av att söka jobbet, för jag vet att jag kan lära mig mycket på att jobba där. Men det är kanske inte riktigt sådan arbetsuppgiter som jag vill jobba med i framtiden. Fast jag ska i alla fall ta och ringa dom i morgon för ytterligare information.

Japp hade fått ett brev i brevlådan om att ett stort företag här i stan söker nya medarbetare. Det var till och med undertecknat av självaste personalansvarige. Blev riktigt motiverad av att söka jobbet, för jag vet att jag kan lära mig mycket på att jobba där. Men det är kanske inte riktigt sådan arbetsuppgiter som jag vill jobba med i framtiden. Fast jag ska i alla fall ta och ringa dom i morgon för ytterligare information.


// Carro //

Kommentarer
Postat av: JUn

Hahha lycka till då.. Förresten glöm inte bort att söka nya kurser.

2007-04-11 @ 10:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0