Påsken

Japp har haft fullt upp hela tiden.. Då det har hänt så mycket så ska ja kort sammanfatta allt på några rader.
I torsdags så kom jag till Strängnäs för att fika med Mia en snabbis. Sen så lifttade jag med pappa till Södertälje. I S-tälje gick jag sedan på stan medan Minna tog tåget till Älvsjö. Sen mest typiskt av allt när jag skulle åka hem var att batteriet i mobilen så klart tog slut. Men allt löste sig trots allt, men lite jobbigt var det då jag nu inte hade någon klocka att titta på. I fredags sen så åkte jag, Minna och Ida med Tessan på western tävling. Tessan hade med sin hundvalp Lukas som var hur sött som helst. På tävlingen stannade vi hela fm för att sen på em bege oss tillbaka till pappa. På vägen hem så åt vi lunch pizza med pizza sallad. Sen på lördagen så åkte vi till farmor och farfar en snabbis, vi hann vara där i ungefär 20 min. Detta med anledning av att vi skulle åka till mamma och Lasse.  I Strängnäs så kom mamma och Lasse och hämtade oss och våran packning. Sen åt vi påsk lunch. Sen kom Erik över en stund och sen så åkte vi över till hans mormor och morfar som flyttat till Strängnäs. På kvällen var de fest hos tessan och sen utgång på BK. På BK träffade jag tre före detta arbetskamrater samt vå gymnasie kompisar. Sen på söndag åkte vi till mormor och morfar som hade bjudning. Sen på kvällen så ägnade vi oss åt att lösa korsord och så drack vi en jätte god drink till teven. I måndags så satt vi och pratade. Sen så tog vi det lugnt under dagen och var ute en sväng med Bella. På kvällen efter middagen satt vi och pratade samt såg på tv. Idag på morgon så var jag ute och sprang. Sen gick jag ner på "stan " och så kollade jag lite på Veromoda. Såg en snygg klänning i skyltfönstret dessvärre fanns den inte i butiken. Sen så kom mamma och så åt vi lunch på Prinsen. Efter det så kom Katarina och hämtade mig, så jag fick skjuts ända fram till dörren. Hon skulle till Västerås idag och ha lektion så de passade jätte bra att jag åkte med. Nu så gör jag väl inget specielt mer än att fundera på vad jag ska börja med.

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0