Plugg

Ja det händer inte så mycket här hemma just nu, mer än att vi hoppas på att få lägenheten. Jag har redan en massa förslag på hur jag skulle kunna möblera. Sen skulle jag vilja byta ut spisen mot en häll spis känns så himla omodernt med en gjutjärns. Sen skulle köksluckorna behövas bytas och hallen målas om, listan kan göras lång på saker som behöver åtgärdas. Fast allt de där är nog lite önsketänkande för att lägga ner alla de där pengarna blir ju inte speciellt lönsamt fall vi inte bor där i flera år.

Som tur var så är det lite molningt idag så jag kan med ett leendet sitta vid datorn och skriva på vårat projekt i miljörätten. Senare idag så är det tänkt att vi ska cykla till Hälla och handla samt titta i affärer. Sen så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska roa kvällen åt för nåt roligt, det visar sig.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0