Trött och ledsen

Ja det är precis vad jag känner mig, förhoppningsvis blir jag lite gladare då jag åker imorgon. Jag var inte ledsen först utan det kom senare på kvällen då jag tänkte på hur sorgsen Ida var. Men nu har jag bokat min biljett så på söndag är jag på väg till GBG. Imorgon ska jag på bröllop och jag har inte ens valt klänning, har två stycken att välja på men vet inte vilken jag ska ta. Den ena är rosa och är hur sött som helst den andra är mörkgrön. Den mörkgröna måste sys men ärligt talat så vet jag inte fall jag orkar att göra det. Nä nu måste jag fortsätta packa, vet ju inte hur länge jag blir borta, så det gäller att packa smart.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0