Hemma igen

Ja så var jag hemma ige, tillbaka till snön och kylan. Då jag haft det så himla fint med riktigt vårväder så känns det inte vidare roligt. Just nu sitter jag i skolan och försöker hitta en sak till vårat projektarbete. Jag blir verkligen tokig på dom, men förhoppningsvis så har jag rätt och då får dom allt bita i det sura äpplet. För du kan ju inte sänka en anbudskostnad med nästan tre miljoner bara sådär. Skriver mer ikväll om min London resa ska även lägga upp lite bilder fall jag orkar.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Hopp

Japp de är vad som krävs.. Hm grupparbete kan vara segt värre.
Men som tur va har vi inte de så ofta

2007-02-28 @ 09:36:23
Postat av: KJ

Härligt med lite vårväder, men vart bor du nånstanns?

2007-02-28 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0