Måndag

Ja så har nästan hela dagen gått , men det har varit en super bra måndag. Har hunnit med hur mycket som helst känns det som, även fast det finns en hel del kvar att göra. Sitter just nu och skriver på mitt miljö PM men det tar fruktansvärt lång tid att skriva då jag måste slå i lagboken hela tiden. Dagen annars började med att jag gick på min fm föreläsning kl 8.15. Föreläsningen handlade om det mest sövande ämen som finns nämligen ISO. Fast som tur var så har vi bara föreläsningstid tills klockan 11.00. Efter klockan 11.00 så han jag knappt innan för dörren innan min kära pappa kom. Han hade med sig en massa grejer bland annat tevespelet (JIPPI, fast har inte kollat om det är helt ännu ). Sen så fick jag ett jätte fint halsband av honom som ska ge tur. Efter att vi lastat av grejorna så begav vi oss ner till stan för att äta lunch, så som vi brukar. Den här gången blev det husmanskost pannbiff och potatis med champinjonsås. Sen så körde pappa mig hem efter vi ätit och så åkte han vidare för att hinna hämta trollungen när hon slutade skolan. Kvällen har jag sedan bara ägnat mig åt att plugga samt sett en kortis på tv, ska nämligen bli bättre på att följa med i nyheterna (tills tidningen börjar komma). Nä nu ska jag runda av och så ska jag se på Sex and the city , som jag alltid gör innan jag sover.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0