Så var studiebesöket avklarat

Japp kom just tillbaka från studiebesöket från den förskola vi var på. Det var en fin förskola och barnen var hur gulliga som helst. Det är så lätt att glömma bort att vi alla har varit så små. Vi gjorde intervjuer med två barn och så gjorde vi en intervju med en fröken. Nu när jag är tillbaka så har jag lite tid kvar till att läsa på instuderingsuppgifterna till dagens lektion. När jag är klar med det så ska jag äta lunch med en kompis. Efter föreläsningen ska jag hinna hem och byta om innan det är dags att bege sig till Arosfortet där vår projektgrupp ska ha våran Kickof. Jag hoppas det blir roligt för det är ett ganska saftigt pris för att vara där i två timmar. Vem vet kanske kan jag plocka fram lite tävlingsinstinkt, men det är nog tveksamt. Jag tycker faktiskt inte att det är så viktigt att vara bäst eller vinna , huvudsaken är att det är kul. Efter Arosfortet är det utgång som gäller på kåren. Så frågan är hur ska jag hinna med allt, får hålla tummarna att dom inte ringer från jobbet också.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0