Skönt värre

Japp äntligen så är allt klart med del ett av projektet. Jag är inte hundra procentigt nöjd men jag känner inte för att lägga ner mer tid än de andra för att få det perfekt. 

För övrigt så finns det fortfarande saker att göra men då syftar jag mer på allt som ska packas inför resan. Jag steg upp klockan 7.00 imorse för att hinna tvätta , och det var extremt jobbigt då jag inte tvättat på två veckor. Så i fortsättningen ska jag antingen köpa mindre kläder så jag måste tvätta, eller så får jag helt enkelt se till att tvätta oftare. 

Då det var ett tag sen jag skrev så har jag inte hunnit skriva något om vad jag gjorde i helgen. Jag åkte hem på fredag eftermidagen efter att ha suttit och pluggat i skolan (på min lediga dag). När jag kom ditt så hade mamma lagat jätte god tacos som vi åt. Sen hade vi det mysigt på kvällen med chips, dipp och godis. Sen på lördagen så var jag i stallet med Ida, var hur mysigt som helst. På söndagen så var jag , mamma och Ida på badhuset, vilket också var jätte skoj. Sen så åkte jag hem på söndag kvällen och så träffade jag på Maggie på tåget så vi satt och snackade hela resan. Vilket var tur, för Erik är så tråkig att åka tåg med för han ska alltid läsa och då måste jag vara tyst.

Nä nu ska jag kila vidare ska ner på stan och shopa de sista tills imorgon och så ska det växlas.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: minna

haha klcokrent av erik :)
snart kommer du. hoppas jag blev ju lite orolig när jag hörde att det är snökaos i hela sverige. så hoppas du kommer fram som du ska. se ya later.
pusssss

2007-02-22 @ 09:21:56
URL: http://www.minnalidstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0