Tillbaka i skolan och träffat kompisarna

Ja det är redan onsdag och halva veckan har redan gått. I ena projektet är det i alla fall lugnt tills imorgon , fast  fall jag har tur så blir det även lugnt över helgen. I det andra projektet så blir det lugnt efter fredag för då ska vi göra det sista på vårat miljö pm.  Idag har jag faktiskt varit i skolan nästan hela dagen, då jag bestämde mig att sitta kvar på em och jobba i biblioteket.  Jag har även hunnit med att snacka med Maggie under lunchen och berättat om min resa. Jag berättade även historien om restaurangen där vi inte fick betala samt om hur vi hamnade på salsa klubben (jag vet inte riktigt fall hon trodde på mig =) ).  Sen träffade jag även min grupp kompis från förra kursen. Jag skulle kunna prata hur länge som helst med honom, men desvärre satt han och jobbade med sin projektgrupp.  Nu ska jag fortsätta skriva på pm:et för att ha tid att gå med Maggie på stan, och  så ska jag hämta syrrans paket (tror jag) på Ica. Maggie och jag ska även ev ägna oss åt att baka. För hon vill ha lite gott att äta nu när hon fastar och inte äter all mat. Som det är nu kommer jag bli super nyttig om jag följer hennes fotspår. Vilket är bra måste träna mig i form till bröllopet.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice. låter gott kanske kan du lägga ut receptet sedan. Ha en fortsatt bra dag.

2007-02-28 @ 15:56:59
Postat av: Veronika

Aha fasta, men då äter man väl ingenting alls? Men recept vore inte så dumt om du la ut!

2007-03-01 @ 10:17:31
Postat av: mee

hey babe.
japp allt är bra med mig, är hemma med barnen idag, Endela hade 39,5 i feber, så ja jag hoppas jag inte blir sjuk. Vi ska bara slapa och göra panncakes!
åhh vad kul att mitt paket kommit, hmm så vad va det nu igen!
hoppas vi hörs på msn ikväll.
ta hand om dig.
massa pussar o kramar

2007-03-01 @ 10:32:57
Postat av: N

Nice Nice

2007-03-02 @ 10:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0