Jag har blivit värsta pluggisen..

Japp det kanske finns positiva saker med att bo själv, jag pluggar tio gånger bättre på kvällen då det är tyst och lugnt. Jag stannade kvar i skolan efter jag slutat i hela fyra timmar och pluggade. Sen så blir man inte distraherad av nåt tv-program, då jag inte ens orkar slå på den. Sen så kan jag gå på träningspass som passar enbart mig. Som idag till exempel då jag gick på spinning. Var hur kul som helst och kan inte förstå varför det skulle dröja så länge sedan sist. Till helgen hoppas jag att jag hunnit beställa lite filmer, fall min rabatt från cdon behagas dyka upp någon dag. Så vist är det skönt att bo själv eller försöker jag bara lura mig själv.. hmm..   Det viktigaste av allt är att jag är glad och idag är just en sådan dag. Nä nu ska jag försöka läsa i min julklappsbok jag fick av pappa, innan det är dags att släcka.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0