Me just me

Ja och jag kommer absolut inte ändra på mig för att passa in. Sen får andra tycka va dom vill om mig och ****.
Min dag har annars varit helt toppen, har hunit med hur mycket som helst, dock inte att diska men de kan jag ta imorgon. Jag bara älskar mitt jobb schema som jag har just nu, jag jobbar 9.00- 17.00 varje dag, vilket betyder att jag kan gå till gymet efter jobbet =). Sen har jag världens gulligaste kompisar som tar hand om mig då Erik inte är här. Igår  fick jag både mat och låna filmer av en kompis, vilket jag är jätte tacksam för. Det ända som är synd är att sommaren verkar gå så fort, det är inte långt kvar tills jag får semster, och då väntar segling i skärgården. Sen kommer min kära syster hem snart, jag längtar efter henne ofta.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: m's minna

you know a thing!
I love U and miss u a lot! Syns snart!
Pusss fest pa lordag den 7 sa sag inte at du jobbar da!

2007-06-27 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0