Hm här händer det inte så mycket

Ja så har helgen gått mot sitt slut, och så sitter jag här ensam igen. Det är lite jobbigt att inte kunna planera sina helger om jag skrivit upp mig för att jobba. Hur som helst var på Ikea i fredag och handlade lite till lägenheten. Igår så tog jag det bara lugnt. Hade tänkt gå och träna men kände av lite i halsen, så jag avstod. Idag så har jag faktiskt inte gjort nåt mer än plugga och tagit en promenad. Hade  tänkt se på film ikvällen, men vet inte fall jag orkar det.  Imorgon så bär det av till skolan igen, och på onsdag så får jag äntligen veta resultatet på kursen. Känner mig faktiskt lite nervös över det , men de blir nog bra. Sen på torsdag ska jag förmå mig att bege mig på boxningen. bättre träning får jag leta efter. Kör jag på i det här tempot har jag snart en body builder kropp =). 

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0