Onsdag

Ja nu är det inte många dagar (drygt 7) kvar tills det blir lite ledigt för mig. Påsken närmar sig med stormsteg, och då ska jag försöka komma hemmåt en sväng och hälsa på. Här i Västerås är det annars fullt upp med både plugg och lite jobb har det blivit för den delen också. I helgen ska jag sitta barnvakt och så förhoppningsivs hinner jag även med att hälsa på min farmor och farfar. Min kära syster kommer hem en sväng så jag lär få några härliga dagar med båda mina kära systrar.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: mee

Nej var ingen kjol, är en syperfin klänning, tar med den hem tror jag,så ska du få se realy hot!

Ok! Så vad vill du ha :) vad ska jag plocka ner i min stora väska :)

Hoppas vi hörs på msn så vi kan snacka er, men tänk vad jag ska köpa så kan jag fixa det nu på lördag!

Love U

Byeeee

2007-03-21 @ 21:01:34
Postat av: Pop

Ja snart är de påsk med ägg och sånt, hoppas du får en skön ledighet som student inträffar de sällan.

2007-03-22 @ 08:18:45
Postat av: mee

Carro my love!

Vart har du tagit vägen din gangster :)

snart ses vi, du kommer väl till arlanad.

Har köpt dina kläder nu, måste pratas vid soon har en sak att fråga.

Love U and Miss U so much

2007-03-27 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0