Saknar_mycket ..

Japp idag har jag saknat vissa saker sjukt mycket.  Jag tänker oftast på hur kul jag har haft tidigare i mitt liv och hur det har förändras. Saknar alla gamla fester med mina kompisar, min gymnasietid, djuren, min syster, att göra familje saker, vara på västusten på sommrarna, umgås med släkten m.m.  Snart så kan jag inte bli mer vuxen än jag redan är. Ska gå på möte imorgon om lägenheten, ska bli kul att se vad den kommer att kosta. Fast inte för att jag har lust att köpa den, för tänk att behöva vara bunden,  jag vill vara fri ett tag till. Kunna ta vilket jobb som helst utan känna mig bunden till en viss plats.

Ska sova nu skriver mer imorgon om hur helgen varit...


// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0