Intervju, plugg och dator lån max 1 h

Har haft fullt upp idag redan. Först på morgonen var jag ute och promenerade innan frukost. Efter frukosten skulle jag iväg och göra intervjuer här i stan. Men då ena personen hade fått förhinder så blev jag klar lite tidigare. Så nu sitter jag på stadsbiblioteket. Fick veta att man endast får använda datorn under en timme per dag. Fattar inte hur de är tänkt, vad gör dom stackare som inte äger någon dator men som behöver plugga. Jag är iaf glad över att jag har min bärbara dator att ta med, fall jag skulle behöva skriva något. Nu skall jag kolla min andra mail, och sedan är det dags att hitta en mysig plats att sitta på. Gärna lite avkilt så jag kan smaska lite på min medhavda torkade frukt. Detta med anledning av att du inte får äta något på biblioteket, men sitter du en hel dag så vill du gärna ha något att dricka och äta.

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0