Kajbandy och utgång.

Japp i helgen har jag haft att göra. I fredags kom E på besök, och då blev till att åka och storhandla. På kvällen gjordes hemlagad tonfisk pizza. På lördagen gick vi båda upp tidigt för jag skulle till jobbet och E skulle iväg och träna. Efter jobbet var de kajbandy, men först var vi ett gäng medarbetare som passade på att äta middag på Max.  Om det var cider/ölen eller bara att de andra laget var bättre, så slutade turneringen med att vi kom på andra plats. När det gäller andra priser som delades ut, så fick iaf våran hejaklack pris för bästa klack. Efter matchen så cyklade jag hem och gjorde mig irodning och efter det blev de utgång. Söndagen var ganska lugn och på jobbet var det också ganska lugnt om man bortser från att de var kö under nån timme. 

När det gäller dagen så består den av att som vanligt plugga, träna samt hitta på något att äta. Skall även gå en promenad senare ikväll med M då de inte blev någon imorse.


// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0