Någon mer som gör examensarbete??

För mig går de sjukt segt och idag är verkligen en dåligt dag. Har varit nere på stan och handlat, men döm av min förvåning då jag inser att jag glömde lämna tillbaka boken på biblioteket. Så nu måste jag gå en vända till för att lämna tillbaka den. Det mest irriterande var ändå att jag hade boken med mig i väskan och ändå glömde jag den. Nä nu är de bäst att jag går innan jag kommer på annat. Sen borde jag städa lite, och försöka se fram emot helgen då en kompis skall komma och hälsa på samt sova över.

// Carro //


För mig går de sjukt segt och idag är verkligen en dåligt dag. Har varit nere på stan och handlat, men döm av min förvåning då jag inser att jag glömde lämna tillbaka boken på biblioteket. Så nu måste jag gå en vända till för att lämna tillbaka den. Det mest irriterande var ändå att jag hade boken med mig i väskan och ändå glömde jag den. Nä nu är de bäst att jag går innan jag kommer på annat. Sen borde jag städa lite, och försöka se fram emot helgen då en kompis skall komma och hälsa på samt sova över.

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0