Nyttig bullar..

Igår kväll tänkte jag att jag skulle baka upp resterande jästen samt ta slut på mjölken från helgen. Så ca kl 20.30 så sätter jag igång med att baka bullar. Allt verkar gå bra och jag tycker jag har kommit ihåg allt.  När jag sedan skall smaka på bullarna så upptäcker jag att jag har glömt en ingrediens, nämligen att ha i socker i degen. Om jag kommer ihåg rätt så hjälper ju även sockret till med att få degen att jäsa. Så vem vet kanske hade mina bullar blivit en anings större, även om dom duger som dom är.

Planer för dagen ser ut som de brukar, först är de plugg och på kvällen är det träning. Ikväll är de boxning igen, vilket är världens bästa pass för stunden.

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0