Strömavbrott och nollställd väckarklocka!

Japp inatt var det tydligen strömavbrott här, vilket jag märkte på att min väckarklocka inte ringde som den skulle. Detta resulterade i att jag sov drygt 40 min lägre än det var tänkt, men trots det så är jag glad över att jag vaknade i någorlunda bra tid. För idag har jag ett hektiskt schema där följande skall hinnas göra:

  • Packa till i em då jag åker till Uppsala
  • Göra intervju kl 10.00 på VV
  • Göra klart de andra intervjufrågorna
  • Träffa Olle
  • Handla present
  • Gå på bolaget
  • Handla mat
 
Nä nu måste ja kila så jag hinner med minst två av punkterna

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Bra förslag! Stora fester fungerar alltid, men vi vill göra något "extra" också. Fester lär vi ha ändå liksom. Men vi får se vad det blir av det, lär nog hitta på en massa olika roliga saker innan vi slutar nu! =)

2008-04-29 @ 09:46:49
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Camilla

Hoppas du hann med mer än två punkter..
önskar dig en fortsatt skön helg!

2008-05-01 @ 09:37:24
URL: http://lotusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0