Dränkt ..

Ja de är ungefär så som jag känner mig. Hade som tur var med mig regnjackan av en slump i väskan, men regnbyxorna hade jag såklart hemma. Men värre var de för älsk som hade shorts och ingen jacka alls med sig. Han har fortfarande inte kommit hem,men han fick sällskap av någon engelsktalande person som också promenera, så jag fick cykla i förväg. Ikväll vet jag inte vad vi skall göra, blir nog mest till att städa här hemma, går kanske någon bra film också..Men nu skall jag kika runt lite.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: mick

tacktack :)just nu , photoshop elements 2.0 , alltså det sämsta , men ska snart uppdateras :D

2008-08-17 @ 20:33:25
URL: http://dessign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0