Igår va de mycket

Japp igår blev de inte mycket bloggande för min del. Var fullt upp, först så var jag en sväng till högskolan. Sen så kom Älsks föräldrar samt syster, då blev de lunch och en liten pratstund. Sen så cyklade älsk till jobbet och jag gick hem. Sen så kom min mamma och lillasyster Ida för att hämta katten. Vilket var lite synd, är tomt här hemma utan honom. Mamma gick en sväng på stan och så då han jag umgås lite med lillasyster själv. Vi spelade lite olika datorspel via nätet. Finns otroligt mycket att välja på, men tyvärr så är många av dessa spel ganska torftiga.Men vi hittade iaf ett roligt hästspel på slutet.  När dom sen åkte hem så var klockan närmare 19.00 och då blev de att fixa lite här hemma. Sen blev de att plugga lite tills när Älsk kom hem, då de blev lite lättare mat. Sen så var dagen så gott som slut.

Idag så är planerna följande plugga och så måste jag gå en lite sväng på stan för att hitta den där presenten. Kan inte skjuta på de mycket längre till. Men nu är de tandborstning och tvätt som står närmast. Roligt man kan ha va?

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Haha eller hur ; )

Tack detsamma!



Ha en trevlig dag!

2008-08-05 @ 13:54:40
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: maria

sv: åh man tackar och håller med dig klacken är läcker! ha de bäst!

2008-08-05 @ 15:03:50
URL: http://maarialiksom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag jobbar på ett stort egaming företag med kundservice.... Men jag jobbar min sista vecka nu för vi ska ta vårt pick och pack och flytta till Sverige igen :) Jag ska börja plugga....



Vad pluggar du?

2008-08-05 @ 20:33:15
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0