Nya frisyren..

Japp hade ju lovat att jag skulle lägga in en bild på min frisyr hur den blev. Tyvärr så är de ju lite svårt att fota sig själv bakifrån, men håret är inte så mycket längre baktill. Ni kan ju jmf med bilden i något inlägg längre ned så ser ni skillnaden i längd.


Idag annars så är de jobbdags igen, va nämligen på jobbet igår också. Därav den uteblivna bloggningen då jag helt enkelt inte orka blogga när jag kom hem på kvällen. Såg på film istället, som jag har köpt tidigare men inte har haft tid att se. Men nu skall jag göra mig klar för jobbet, och dricka upp mitt te.

// Carro //

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fint kort :P

2008-09-02 @ 10:21:35
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0