Punka..

Japp när älsk och jag skulle cykla iväg och handla efter lunchen så gjorde vi upptäckten att jag hade fått punka på cykeln. Så de blev till att laga den, vilket gjorde att vi kom iväg lite senare än vad som var tänkt. Som om inte de vore nog så verkar kjedjan och växlarna vara inne på sin sista vers. Älsk kommer nog skruva lite mer på cykeln ikväll eller imorgon, beroende på vad klockan kommer bli. För ikväll ska han räkna matte igen med min kompis och sen så har vi bestämt att vi ska gå och se på ARN. Nu så ska jag sätta igång och laga mat, vi hade turen att hitta kycklingfärs på halva priset i butiken, så vi gjorde om matplanerna lite. Så idag ska jag laga makaronilåda.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Aleya

Makaronilåda har jag velat göra länge men inte tagit mig för. Vad brukar du ha i din?

2008-08-25 @ 21:14:46
URL: http://aleya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0