Sliten..

Japp hände välidgt mycket igår. Först så var jag ju en sväng på stan för att klippa håret.  När jag gick ut från frissan några hundra kronor fattigare (efter att frisören lurat på mig något av all de lockmedel som jag hade i mitt hår efter klippningen) så var jag jättenöjd med frisyren. Så då gick jag med min nya frisyr och tog mitt kort hos fotografen. Men när jag sen lämnar fotografen efter att ha kollat på koren så är jag inte lika nöjd med frisyren, då de ser ut som jag har välidigt runt ansikte och att håret är jättekort. Hm dagens i-landproblem jag vet, de enda positiva med frisyren nu är att jag blev av med alla brunafärgrester vilket alltid är något. Sen så var de hem för att äta lunch och fixa lite här hemma.

Klockan 18 sen så bar de av mot en pub här i stan för att möta upp företaget som skulle bjuda på middag. När jag kom satt  redan några av jobbkollegorna där. Blev en tjeckisk mörköl. Efter de så gick vi till Kina restaurangen för att äta middag samt möta upp resten utav gänget. Blev god mat och dricka och en väldigt trevlig middag. På slutet så kom en servitrisen in med en skål fortune cokies som alla fick en varsin av. Va lite häftigt, tyvärr så stod de inte att jag skulle få tur i spel eller något =).
Eftre middagen drog hela gänget vidare till stan säkert enda nattklubb, där vi dansade och drack lite drinkar. Så lite efter klockan 02.30 så var jag hemma. Så idag känner jag mig lite trött, men jag har iaf ingen huvudvärk vilket alltid är något. Nu ska jag ta mig lite frukost, och sen får vi se vad dagen bjuder på.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Marica

Hej. Nä jag tror ungefär lika mycket på storsjöodjuret som på tomten. Dvs inte alls. Men jag håller med om vad du säger. Kan vi dra in pengar på denna myt så kan vi använda de pengarna till att gynna stan på ett eller annat sätt. Men då är det bara problemet att politikerna inte alla gånger tar rätt beslut. Exempel som torgombygget här i stan. Jag personligen tycker torget var fint med träden och så, och nu ska det byggas om. Det ska tydligen likna plattan i sthlm. Varför måste allt härmas sthlm. Kan vi inte ha något eget? Det finns säkert något viktigare (som sjön) att slänga dom pengarna på. Hamnade lite ur spår här men du förstår nog vad min egentliga poäng är.

Ha en fin dag.

Mvh

Marica

2008-08-29 @ 10:11:43
URL: http://chaelas.blogg.se/
Postat av: Ines

tackar.. :)

ha en trevlig kväll du med!

2008-08-29 @ 22:38:26
URL: http://inchiiminchii.blogg.se/
Postat av: Ami

WOW!

DU HAR EN JÄTTEFIN BLOGG!:D

2008-08-30 @ 20:58:52
URL: http://amiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0