kurs

japp idag har jag varit iväg påk kurs i externa avtal, vilket var riktigt lärorikt. Efter jobbet så tog ja en liten vända förbi Barkaby Factory outlet, men blev inget shoppat. Kännde mig faktiskt lite stressad när jag var där, då jag inte ville komma tillbaks till kontoret allt för sent. Men nu vet jag iaf hur de ser ut och vad de finns i Barkaby mer än Ikea. När jag kom tillbaka till kontoret lagom till fikat så hade en arbetskamrat köpt urgoda lite spec lussbullar. Sen så blev de lite summerande av dagen och en hel del läsande. Hade även tänkt träna idag, men då jag inte känner mig riktigt pigg så skippar jag de för dagen.

För er som tycker min blogg är lite tråkigt då de inte finns så mycket bilder, så vill jag bara påpeka att min kamera har gått sönder. Men jag orkar inte köpa någon just för stunden, är som sagt inget jag prioriterar. Men nu ska jag läsa tidningen lite innan jag ska sätta mig vid tv:n först är de ju halv åtta hos mig och se är de bonde söker fru, vilket man inte kan missa.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för kommentaren på min blogg! Uppskattas verkligen. :)

2008-12-03 @ 19:39:19
URL: http://kattsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0