Ingen frukost hemma..

Det är så typiskt att min frukost alltid tar slut medan älsk aldrig råkar ut för de samma. Kanske beror på att han alltid har flingor hemma för ett helt kollo samt att mjölk alltid finns hemma. Så nu funderar jag på vad jag skulle kunna tänka mig att äta till frukost. En sak är säker iaf och det är att de blir en kopp te, för de dricker jag nästan alltid varje morgon.
När det gäller planer för dagen så är de som vanligt jobb som står på schemat. Känns som de här sommarveckorna har bara försvunnit. Nu är det inte lång tid kvar tills jag börjar på mitt nya jobb. Innan jobbet idag skall jag försöka hinna förbi expert och köpa lite essenser till pingvinen. Men nu blir det te kok har varit hungrig allt för länge redan.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0