Mitt kontrakt kom idag.

Ja idag kom mitt arbetskontrakt med posten. Efter genomläsning så skrev jag på kontrakter och skickade  in det i samma veva som älsk och jag gick vår vända på stan. Som sagt är lika bra att få det gjort, och jag vet att det är något som jag vill göra.  Sen när älsk skulle cykla till jobbet, så gick hans cykel sönder, så han blev tvungen att låna min. Stackarna, han är ju en bra bit längre än mig så jag gissar på att han fick stå upp hela tiden och trampa. Det är verklige inte hans dag idag. Nu skall jag snart börja göra en del av middagen klar för ikväll. För den som undrar så kommer de blir korvstroganoff och ris. Vilket är en av de saker som jag gillar som innehåller korv. Är nämligen ingen korv fantast.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa, visst var den helt underbar :) köpte den av starlite, hon har många fina saker! Ha en fortsatt bra dag!

2008-07-01 @ 17:12:21
URL: http://helenochelin.blogg.se/
Postat av: minna

Åhh grattis til at du skrivit på kontraktet.

Wiie värsta stort, hoppas du komer att trivas och att du kommer vara mycket i sthlm :) AAAA

Åhh stackars erik med hans cykel hoppas han får en bätre dag idag.

Pusss

2008-07-02 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0