Smoothie till frukost och lyckad kväll

Ja gårdagen var riktigt lyckad och maten var underbar god. Blev jättemycket mat kvar, vilket är bra för nu har vi middag till ikväll. Såklart så glömde vi kameran hemma, men typ alla på festen hade kamera så någon bild här och där lär det finnas. Va någon som hade hyrt en stor villa ute i skogen, och brevid så fanns de ett dagis där man hade midsommarstång, så blev även lite dansande. Idag så händer inte så mycket vad jag vet än så länge, kanske skulle tjatta till mig att gå på bio då SATC filmen släpps. Än så länge har jag inte hunnit med så mycket mer än att äta frukost som bestod av mackor och fruktsmoothie.  Men nu skall jag hugga tag i lite sysslor här hemma, skriver kanske mer senare.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0