Brottsplats utanför sovrums fönstret..

Japp det är helt sjukt. Älsk och jag hade käkat middag efter träningen. Jag står kvar i köket för att diska och har fönstret öppet. Då hör jag tror de är 3 st tjoff och ser hur duvorna flyger iväg. Jag tänker inte så mycket på det och diskar klart disken. Sen när jag går in i sovrummet så ser jag att det står tre stycken polisbilar ute på gatan. Jag ser även att polisen har spärrat av området med blåvita plastband. Självklart var jag nyfiken men inte så att jag skulle få för mig att gå och störa dom i sitt arbete. Ett tag är det riktigt mycket folk på plats, hundpatruller och tekniker. Sen ett bra tag senare kommer en journalist till plats och hon antecknar lite i sitt block. Efter hon varit på plats så startar jag datorn och får då se att en 16 årig pojke har blivit skjuten. Vilket är jätte hemskt och otäckt, för vem skjuter en pojke. Men som tur är så verkar hans skador inte vara livshotande.

Idag har jag gått till högskolebiblioteket för att plugga och när jag gick hitt morse så var det ett tv-bolag som parkerat sin bil utanför huset. Vilket bolag har jag ingen anning om då det inte stod något på bilen.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: fia

Vad läskigt, hoppas du kunde sova på kvällen. Ha en trevlig dag och lycka till med pluggandet.

2008-05-26 @ 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0