Därför läser jag inte lokaltidningen..

Protester mot nytt villaområde
Upprördheten på Kuskvägen i Herrskogen är stor över planerna på ett nytt villaområde bakom deras hus.

( KÄLLA: vlt.se)

Ovan har ni två exempel på anledningar till att jag ogärna läser lokaltidningen. Inte för att jag inte tycker synd om den stackars farbrorn eller för  att jag tycker de är dåligt med nybyggnation utan mer för att jag ser inte detta som något stort nyhetsvärde. Händer större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åt.Händer större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åtHänder större saker i världen som vi behöver rikta vå uppmärksamhet åt Nu skall jag börja fixa för lunch och sen blir det åter till att fortsätta pugga.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: louise

Ha en bra dag ! :D

2008-05-19 @ 15:14:15
URL: http://louiissee.se/
Postat av: Lina

svar: detsamma :)

2008-05-19 @ 15:45:19
URL: http://linalife.blogg.se/
Postat av: Kokos

haha. Jag brukar undvika att läsa tidningar överhuvudtaget oberoende av vilken sort det är. Det är ett effektivit sätt att slippa knuffolyckor. Tack för kommentaren och ha en trevlig dag du också. =)

2008-05-19 @ 16:02:12
URL: http://partytanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0