Fint väder och här sitter jag..

Japp idag är det härligt och varmt ute och vad gör jag då. Jo jag sitter inne, men som sagt jobbet måste gå före solandet. Det får jag helt enkelt spara till min semester eller lediga helger. Jag har i alla fall nu på morgonen varit ute och joggat, och varmt var det, men otroligt skönt efteråt. Skall snart ta en liten paus och gå och handla de sista till middagen ikväll.  Igår fick jag veta att jag skulle på arbetsintervju nästa vecka och hela dagen igår sväva jag på moln. Känner mig riktigt taggad och som en slump så har jag varit på en föreläsning (se tidigare inlägg) där man bland annat gav tips och råd hur man skall ge ett gott intryck vid en intervju. Men nu är det dags för mig att gå och handla.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: JONna

Jag ska också iväg och jobba idag när det är strålande sol! Känns tråkigt, men som tur är får man ju pengar för det ifall. Ha en bra dag

2008-06-06 @ 09:47:45
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Anonym

va duktig du är som vart ute å joggat!! =)

2008-06-09 @ 12:00:06
URL: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0