Fredag och Jensens Böfhus

Japp veckorna går så snabbt ibland och nu är det fredag igen. Jag fick ett samtal igår från en kollega och jag får jobba åt honom imorgon, vilket jag inte tacka nej till då det är bra betalt. Ikväll har jag inget riktigt bestämt mer än att jag och en kompis skall hitta på något. En idé som vi har är att äta på Jensens Böfhus då dom har öppnat här i stan. Sen får vi se vad vi gör om de blir bio eller något. Killen däremot han har planerat sin helg redan och idag åker han hem till sina föräldrar för att imorgon springa någon staffet. Men nu börjar de blir dags för mig att sätta igång med pluggandet.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon! :)

2008-05-16 @ 09:10:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Kissekatt

Tack för kommentaren om mitt sälinlägg i morse.... !

Nu ska jag kolla runt lite i din blogg.

ha en trevlig helg!

Maria

2008-05-16 @ 12:43:31
URL: http://kissekatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0