Kryssning, filminspelning, och resande

Ja hos mig har det hänt mycket  de senaste veckorna. I helgen var jag på kryssning med jobbet, vilket var urkul. Mycket rykten och snack blev det och för att inte tala om att städerskan fick något att göra efter vi röjt runt. På båten fick vi även veta att dom höll på med någon filminspelning för kanal 5, vilket mötes både positivt och negativt. Men som sagt blir väl att kika i höst för att veta fall man är med på något hörn och isf i vilket skick man var i.
Idag har jag varit uppe tidigt för att åka och göra ytterligare intervjuer för mitt examensarbete, och det var en riktig trevlig upplevelse. Stället jag var på låg jättefint vid vattnet och matsalen jag satt i var otroligt tjusig samt att kaffe var utsökt gott. Jag skulle  gärna komma tillbaka ditt för att pröva maten någon gång. Planerna för dagen är annars de vanligt, skall sätta igång och plugga och ikväll blir de nog till att springa lite. Imorgon så skall jag åka till Köping för att göra en till intervju. Men nu vankas det lunch, skall gå och steka lite fiskpinnar och göra lite mos.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0