Mycket att göra pga av lång helgen

Japp finns hur mycket som helst att göra just för stunden då de försvan några dar den här veckan. Igår blev det inte sådär jättemycket gjort då jag vi båda var ganska trötta. Vi hamnade i soffan på kvällen och såg på Elisabeth och käkade lite godis. För stunden så håller vi på att tvätta här hemma, och det är ungefär så långt som vi hunnit denna fm.  Senare skall vi kanske träna och så borde vi städa upp lite.  Detta är vad jag borde göra idag:

  • Tvätta
  • Installera office på min dator
  • Träna
  • Städa
  • Göra klart alla intervjufrågorna
  • Transkribera klart intervjuerna
  • Svara på min chefs mail
Nä nu är det dags att hänga upp lite mera tvätt, skriver kanske lite senare igen.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0