Mycket har hänt dessa dar!

Finns inte en chans att jag kan återberätta allt som jag har gjort under dessa dagar. Åkte som sagt till U-sala på tisdagen för att fira valborg. På tisdagen blev det lite kvalborgsfirande, stor handling och en hel del köande. Vi åt även super god sushi på kvällen. 

På onsdagen så gick vi upp runt kl 7.00 för att göra oss iordning. Jag hade på mig en lila tröja från Gina och ett par svarta leggins. Min kompis tyckte jag var väldigt fin klädd för att sitta vid ån och äta frukost, men då vi hade bestämt att inte gå hem innan galoppen så ville jag ju självklart piffa till mig. Vi var nere vid ån runt kl 9.00 och det hade samlas många människor trots att inte spektaklet skulle börja först vid 10.00. Från början såg det ut att bli molningt men efter ett tag så lättade molnen och vi fick gastande sol. Vid ån satt vi till runt 12.00 för att sedan bege oss till en park och avnjuta lunch med en massa andra härliga studenter. Vid runt 14.00 var det dags att börja köa lite för att inte komma allt för långt bak i kön. Galoppen var roligt även om jag blev några hundra lappar fattiga. Träffade även på en jätte het kille som precis som mig hade tappat bort sina vänner. Efter galoppen ville man bara hem och dusch då man vid det här laget luktade som en full-gubbe. Efter duschen gick vi hem till några och grillade, spela fia med hutt och sjöng singstar. Hela kvällen avslutades med att vi gick på nationen och dansade.

Torsdagen däremot blev inte riktigt som jag tänkt, då Erik åkte till Mariefred och jag till sthlm för att fira min syrra. Efter firande bestämde jag mig för att åka tillbaka hem, för att kunna träna och plugga i lugn och ro.

När det gäller fredagen så har jag pluggat och varit ute och sprungit. Jag kollade nyss mailet och såg att någon har beställt en bok från mitt konto, och jag hoppas verkligen det är den jag tror som gjort det. Jag trodde inte vår kommunikation kunde bli så mycket sämre än efter Valborg, men tjii där tog jag nog fel. Nu tänker jag plugga lite till och sen skall jag fundera över vad jag kan tänka mig att äta till middag.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: Emma

tack tack. ha en trevlig kväll du med!! =D

kram emma

2008-05-02 @ 16:43:42
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: eve

21 dagar tills jag ska till England med min skolkör... :D ha en trevlig kväll du med.

2008-05-02 @ 17:15:32
Postat av: Sofie

jag förstår det :)

2008-05-02 @ 17:35:52
URL: http://sofiegustavsssons.blogg.se
Postat av: sofia

Tack så mycket och detsamma :D

2008-05-02 @ 17:50:38
URL: http://diazepin.blogg.se
Postat av: Linus

SV: Jo Uggla har ju en speciell stil men det får man ta hehe. PS. ha en trevlig helg:)

2008-05-02 @ 18:57:06
URL: http://lintep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0