På resande fot

Japp idag är jag ute och far igen. Denna gång så har jag åkt till E-tuna för att gå på ett event som Proffice håller i. Ämnet för dagen är hur man skriver ett vinnande CV samt vad man skall tänka på vid en anställnings intervju. Men då inte föreläsningen börjar först vid klockan 10 så hinner jag kolla mailen lite innan samt skriva en och annan rad på mitt examensarbete. Igår så skickade jag in min ansökan till fortifikationsverket angående deras traineprogram, och den ansökan tog bra allt mycket längre tid att fylla i än vad jag hade trott. Men nu är det gjort och det är bara att hålla tummarna för det verkar vara ett väldigt spännande program. Men nu skall jag slita mig från datorn och göra lite nytta, skriver kanske mer senare.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som en nyttig föreläsning. Lycka till med jobbsökandet.

2008-05-27 @ 09:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0