Så var det måndag igen...

Ja så har vi börjat på en ny vecka igen, och den här veckan ser än så länge inte ut något annorlunda än de andra veckorna har gjort. Skall fortsätta att jobba på med mitt examensarbete, och nu är det inte lång tid kvar tills de skall vara klart. jag har även kommit till insikt att de går inte att planera någonting med en viss person, utan jag får ta och göra de som jag fick råd av att se till mitt inre och sedan får de gå som de går. För då är de inte mitt fel, för jag har iaf försökt men utan respons. Skall även skicka in lite jobbansökningar idag, och sen får vi se vad dessa leder till. Vissa skulle kanske bli mörkrädd över att jag inte sökt jobb tidigare, men jag tror inte de skall vara något problem att få ett och därför har jag väntat med att söka tills nu.
Men nu skall jag gå och göra ig iordning och hugga tag med pluggandet.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Sica

Svar> Ja precis :) Men för att bli dammiga på väggarna ska dom nog hänga där väldigt länge utan att man städar. Jag kommer ju använda dom fortfarande så dom kommer inte bara hänga där och samla damm :0)

2008-05-19 @ 10:33:20
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: ebba

Usch för måndag!

2008-05-19 @ 15:48:15
URL: http://ebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0