Trött..

Japp idag var de ovanligt segt att stiga upp på morgonen, hade ställt klockan på kvart i sju för att hinna med en promenad men sen somnade jag om istället och gick upp vid halv åtta. Igår hände inte så mycket pluggade största delen utav dagen sen på kvällen gick jag till gymmet och tränade. Körde lite roddmaskin,mage och rygg mest. Sen efter de möte jag upp min kompis och så gick vi och solade. På sol stället fick vi vänta ett bra tag då de var många sol sugna människor. Idag ser mina planer ut som vanligt massor utav plugg samt att jag skall registrera mig på en massa jobb sajter, och vem vet kanske jobbet kommer till mig istället för tvärtom. Sen blir de kanske till att gå och träna ikväll. Men nu är det högtid att sätta igång med dagens göromål.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: neda

Heej

roligt att du är inne och kikar på min blogg.

Hoppas du får en toppen dag. Det är strålande väder ute..

kram

2008-05-22 @ 13:25:01
URL: http://nedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0