Trött och inte så sugen på att sitta här

Ja så ligget det till för stunden, har även blivit lite tveksam över att skriva allt här då jag inte vet vem som läser hos mig. Har nämligen fått lite vibbar, av detta. Personer som plötsligen börjat bli väldigt intresserade av att veta hur jag har det m.m. Sen finns det de personer som jag vet läser min blogg och som inte frågar hur de är, vilket snarare gör mig besviken då dessa skulle kunna stötta mig lite mer eller bara säga någonting. Sen en annan grej som gör mig irriterade men som inte har med ovanstående alls att göra är hur utomstående personer kan förstöra så mycket för två personer utan att ens vara medveten om det, eller så är man medveten men inte bryr sig. Ni får ursäkta att allt blivit så gåtfullt men jag orkar bara inte nämna några namn eller personer.

När det gäller gårkvällen så blev den lyckad tycket jag även om de ett tag känndes tugnt men som sagt är bara att ta nya tag och ibland le och vara glad. Filmen var som väntat sådär töntig att man skratta åt sakerna för att dom var töntiga och inte för att dom var roliga. Men nu har jag iaf sett Indiana Jones och nästa film att se för min del blir nog Narnia.

Idga så händer inte så  mycket roligt hos mig, blir mest plugg och så ska jag träffa en kompis lite snabbt för att lämna över en film som hon vill låna. Sen har de varit tal om bullbak men jag tror inte de kommer bli av, för då måste vi gå och handla m.m. Vilket jag inte tror tiden räcker till då både träning, städning och jobbansökningar  skall göras.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0