Vilken överraskning

Trodde jag skulle få en futtig liten lön den här månaden då jag inte jobbat så mycket under april, men då får jag se att jag fått min semsterersättning. Trodde jag skulle få den först på nästa lön. Igår så var jag riktigt duktig registrerade mig på tre stycken olika arbetssidor, och bifogade mitt CV. Så nu återstår de att till helgen skriva jobbansökningar till lite jobb och skicka iväg till lite intressanta jobb. Så förhoppningsvis så hittar jag ett jobb till hösten snart =). Idag så ser annars planerna ut enligt följande.

  • Plugga
  • Fixa naglarna
  • Träna
  • Gå på bio och äta middag ute med älsk
  • Gå till högskolan och ta ett registerutdrag
Men nu börjar de bli dags för mig att göra mig iordning så jag hinner i tid till mitt återbesök.

// Carro // 

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som du har en rolig dag framför dig. Kika gärna in hos mig!

2008-05-23 @ 11:45:05
URL: http://w
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg!

2008-05-23 @ 22:39:23
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0