Lugnt..

ja de är precis vad de är hos mig. Har för ovanlighets skull packat väskan redan ikväll. Och den som tycker min väska är liten skulle se hur duktig jag blivit på att packa. För i väskan finns träningskläder (för ute och inne), träningsskor, klädsel för 5 dagar (ett par reser jag ju i), min nessesär, 2 st laddare, min dator (snart) och så finns mina "lilla" tjocka vinterjacka i den.

Dagen på jobbet har annars gått i lagom tempo. Börjar känna mig mer och mer hemma i vissa av våra datorprogram vilket känns skönt. Och de big boss skoja om att jag skulle få hålla en datorkurs när jag slutar =).  Känns faktiskt lite tråkigt att tiden börjar gå mitt slut. Men vem vet jag kanske kommer tillbaka, jag vet ju fortfarande inte hur februari månad kommer se ut.
Efter jobbet så passa jag på att stanna kvar lite och se på Bond, för D C ser riktigt bra ut i denna film =).  De är lite lustigt att på jobbets tv har vi canal+ medan i huset är de tv1000. Men tur för mig som då kan välja och vraka bland de som visas.
Men nu börjar de blir dags för mig att göra mig klar för natten, och kanske läsa lite innan de är dags att släcka lampan.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv; Ja gör det, mössan finns btw på herravdelningen=)

2008-11-28 @ 19:53:41
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0