Biltur idag igen..

ja imorse så var det dags igen att sätta sig i bilen och åka mot sthlm. Första biten gick riktigt bra och jag blev överlycklig som lyckades ta mig in i sthlm rätt. Men sen gick de lite tokigt, skulle åka genom norra länken, men någonstans på vägen blev de fel. Men som tur var så kunde jag ringa L och fråga hur jag skulle vända. Som om inte de var nog så körde jag en omväg när jag väl började närma mig, så i fortsättningen skall jag använda mig att kartboken och inte lita fullt ut på vägbeskrivningarna på nätet. Men imorgon, har jag turen att få utgå från mitt kontor, vilket innebär sovmorgon för min del. Har ju gått upp innan 6 två dagar i rad. Men så här i efterhand så hade jag nog behövt gå upp ännu tidigare, för att ha mycket resmarginal =).

Ikväll så blir de pyssel här på rummet och sen hade jag tänkt träna. Vilket jag har längtat efter, och idag känns som en bra dag för det. Sen så ska jag se till att lägga mig riktigt tidigt och bara slappa.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0