Det funkar..

bättre kan de inte bli, eller jo de kan det.. Hahha gissa om jag har sprungit runt i rummet för att hitta täckning. Jag trodde skrivbordplatsen vid fönstret skulle funka bäst. Men där hade jag helt fel, sitter nu i mitten av rummet och här funkar de trådlösanätet, mycket konstigt. Den som kan förklara för mig varför, får gärna göra det.  Men någon turbo fart uppnås dock inte som lovat, men de är bättre än inget internet överhuvudtaget.

Dagen har jag ägnat mig åt annars att jobba bort lite arbete från skrivbordet, samt försöka lösa lite nya problem som dykt upp. Sen så har jag varit ute på en långpromenad inne på området, och det tar längre tid att gå här än man tror. Jag passade även på att spanna in gymet, så där skall ja se till att hänga nästa vecka. Men nu skall jag fortsätta kolla runt lite på nätet innan batterierna dör till musen. Är så jobbigt att använda styrplattan.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment



hahaha

2008-10-16 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0