Godmorgon..

japp just nu sitter jag på tåget till sthlm och känner mig faktiskt riktigt pigg. Har redan hunnit med att äta upp min frukost, trots att klockan inte alls är så mycket. Har ju några timmar kvar tills jag är framme på arbetsplatsen. Räknar med att vara på kontoret senast 8.15 fall allt går som de ska. Filmen igår var ju väl ingen höjdare, men man fick sig några goda skratt i efterhand. Tyvärr så slutade inte kvällen som jag skulle önskat, men de kanske kommer något gott ur de hela. Jag känner iaf att de skall bli kul att sova borta igen. Men nu skall jag läsa lite i min bok, och göra lite plats bredvid mig fall någon av resenärerna som snart kliver på vill sitta.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Sis

Vad duktig du är som går upp så tidigt.

Själv sitter jag i skolan och har sjuukt tråkigt. Trodde vi började 12,15 men vi började inte förrän 13. Så nu sitter jag här vid en skoldator och får arga blickar på mig av andra som vill ha datorn för att göra skolarbete.

hahah

Hoppas 3bredbandet funkar.

Pusssss

2008-10-16 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0