Händelserik helg..

japp har varit fullt upp hela helgen och sista dagarna på jobbet. Fick veta att dom på jobbet loggar alla sidor som man är inne på så jag kände mig lite obekväm med att sitta på nätet. I fredags kunde jag iaf gå tidigare då jag jobbat in lite tid i veckan. Så i fredags så åkte jag först av alla från jobbet. Va riktigt skönt, sen så åkte jag in till stan och möte upp Minna och T. Och när jag lämnade in väskan på Åhlens för att slippa dra runt den så träffa jag på min farmor och faster. Vilket var riktigt trevligt. När vi handlat klart present till mamma så tog jag tåget hem till älsks föräldrar. Sen så tog vi de bara lugnt på kvällen, tvättade och såg på Morgan Påhlssons filmen.

 Igår sen så var de dags för den årliga Marknaden. Och som vanligt var det lunch hos älsk moster, vilket alltid är trevligt. Sen så gick vi en vända vid knallarna. Men de blev inget större inköp. Köpte en påse brända mandlar och 14 par strumpor för en hundring. Sen så va vi en sväng hos älsk  mormor och morfar och hjälpte till med dator, tv och kamera. Sen på kvällen så åkte vi upp till mamma på middag för att fira henne. Vi blev bjudna på jättegod kyckling och pasta.Sen var de även kul att se mormor och morfar som också var bjudna.

Idag så har jag varit på långpromenad med mamma, bella och älsk. Va riktigt skönt att gå en sväng i skogen. Efter promenaden så åt vi lunch. Sen så var de dags för mig och älsk att dra oss hemmåt. Älsk till våran lgh och jag till syrran, med anledning av att jag flyger till Gotland imorgon bitti. Men nu är de dags för mat tror jag, fall vi nu kan enas om något att äta.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Skönt med långpromenad:)Ha en fin vecka!

2008-10-13 @ 22:52:27
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Anonym

Time for update :)

Puss hoppas du slapp städa när du kom hem hihi

2008-10-14 @ 17:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0