Mitt liv i en väska..

ja för vad kan man annars kalla det. Fördelen med de hela är att de inte blir så mycket tvätt som man kan tro, utan man använder inte mer kläder än nödvändigt. Så med andra ord kan jag säga att jag blivit en riktig miljövän. Håller iaf på att tvätta just nu, var inte så mycket som jag trodde, men de kan ju kanske bero på att älsk förmodligen tvättat hemma hos sina päron och jag endast tvättar min veckopackning. Hade behövt tvätta lakana, men då jag ko på de efter jag startat maskinerna så får de vara för den här gången. Orkar inte ha en massa saker hängandes på tork i lgh.

Planer för dagen annars består av att gör mig iordning för att ta en sväng förbi mitt old jobb för att töma mitt skåp. Sen så måste jag fylla på/hämta ut en ny kolsyrepatron. Sen så skall jag måla naglar som ser för taskiga ut efter en veckas hårt arbete =). Sen får vi se fall jag tar en vända på stan och kikar på en jacka, en ny baddräkt m.m. Sen måste jag även städa idag eller imorgon kväll, men de lutar åt att de blir ikväl då jag är själv hemma för att älsk skall ut med jobbet för att äta.

Men nu först så blir de till att fixa mig själv klar, och sen skall jag passa på att läsa lite mail m.m.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0