Otroligt rolig dag..

japp är på så bra humör..Gick en jätteintressant utbildning idag, och jag är nog lite av en tekniknörd..Jag ser verkligen fram till när fortsättningen på denna kurs kommer. Sen så var de så bra att vi fick både fm och em fika samt lunch under dagen. Hinner dock inte skriva så mycket mera just nu, då jag och älsk snart skall gå på bio. Vi skall se Eagle Eye, så jag hoppas den är värd mindre sömn. Skall ju nämligen åka tillbaka till Berga imorgon vid kl 6.00. Hade kunnat åka ännu tidigare men de känns inte aktuellt nu när de blir bio ikväll. Men nu så skall jag packa och plocka iordning här hemma lite, så jag har allt klart till imorgon.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack, jag gillar också den :)

2008-10-15 @ 20:22:02
URL: http://spjatte.blogg.se/
Postat av: shibby

hej, sitter här och klicka runt på mer trafik och ville bara berätta att jag nu gjort en tävlingsblogg där du och andra kan vara med och tävla om lite olika priser! gå gärna in och kolla den på denna länken och ställ upp i tävlingen :) det är självklart helt gratis och det blir även lite gratis reklam för din egna blogg :)

2008-10-15 @ 20:32:02
URL: http://metrobloggen.se/shibbystavlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0